Over Websiteschool

Hoi, ik ben Lisette

Mijn naam is Lisette Pool, ik ben 27 jaar en woon sinds 1,5 jaar in Nordhorn, een kleine stad net over de grens in Duitsland. Ik werk als docente bij de opleiding Creative Business bij Hogeschool Saxion in Enschede. Daarnaast geef ik latin-danslessen en run ik mijn eigen business.

Met mijn workshops en lessen heb ik al honderden mensen mogen ontwikkelen en inspireren.  Ik ben nog best jong, dus daar ben ik extra trots op! Ik hoop dat ik ook jou kan helpen groeien!

Mijn inspiratie

Ik wordt gedreven door het verlangen om elke minuut van elke dag optimaal te benutten en het leven ten volle te leven. Ik vind het belangrijk om eigen bedrijf te hebben dat mijn kernwaarden weerspiegeld.

Ik wil mensen de vaardigheden geven om het werk te gaan doen wat hen echt inspireert, zodat ze elke ochtend net zo vrolijk wakker worden als ik.

Ik wil jouw tijd niet verspillen, ik wil je graag op weg helpen met een waardevolle nieuwe skillset en misschien zelfs mindset.

Ik vind het bijzonder mooi om te zien als Websiteschool ook jou helpt om meer vrijheid in jouw leven te creëren. Ik hoop dat Websiteschool niet alleen een middel is om jouw doel te bereiken maar een ervaring is die je jarenlang zult koesteren.

Mijn achtergrond

Als achtjarig meisje bouwde ik mijn eerste website. De site ging over mijn grootste passie: klassiek ballet en was volledig ondergedompeld in roze glazuur. Prachtig vond ik het en dat was het begin…

Sindsdien heb ik mezelf steeds verder ontwikkeld op dit gebied. Later heb ik ook een bachelor en master diploma behaald in Informatiekunde aan de Universiteit van Amsterdam (UvA).

Tijdens mijn studie blonk ik uit en werd ik gevraagd om les te geven op de UvA. Ik gaf programmeren in Python en academische vaardigheden.

Daarnaast werkte ik part-time als software designer en developer en ontwikkelde ik onder andere een e-learning platform voor Samsung.

Als afgestudeerd informatiekundige heb ik even gewerkt als ICT consultant, maar voelde er meer voor om het onderwijs in te gaan. Ik draag namelijk graag bij aan de ontwikkeling van anderen.

Ik startte als docente bij de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam en doe dat nu met veel liefde bij Hogeschool Saxion in Enschede. Hier geef ik onder andere de lessen die iets te maken hebben met online, digitaal ontwerpen, marketing en het uitwerken van creatieve concepten.

Daarnaast werk ik dagelijks met veel plezier aan mijn eigen bedrijven. De focus ligt op coaching, het bouwen van websites en het geven van cursussen.

Over Websiteschool

Websiteschool helpt ondernemers bij het bereiken van hun dromen, door ze de benodigde kennis, vaardigheden en coaching te bieden die ze nodig hebben voor het maken van een succesvolle website die converteert.

Waarom is Websiteschool er?

De meeste ondernemers starten omdat ze een beter leven najagen. Ze willen niet langer vastgeketend zitten aan hun bureau, de regels of het rooster van een ander. Wat ze echt willen is iets doen waar ze dol op zijn! Hetgeen waarvoor ze geboren zijn om dat te doen. En mega succesvol zijn terwijl ze dat doen.

Websiteschool heeft als missie de ondernemer te helpen hun dromen waar te maken! Het doel is om ondernemers het vertrouwen en de kennis te geven die ze nodig hebben om zichzelf op een goede manier te presenteren online. Online zichtbaarheid is tegenwoordig cruciaal voor het aantrekken van klanten.

In deze moderne digitale wereld is online business doen de nieuwe realiteit van het ondernemen. Of je nu een yoga studio hebt, t-shirts verkoopt of compleet online gaat met een webshop of het verkopen van online cursussen.

Om te gedijen in deze digitale wereld zul je nieuwe vaardigheden moeten leren en je aanpassen aan deze verandering… Dit is the way to go! Een steengoede website is de basis die jij nodig hebt om jouw doelgroep te bereiken en te overtuigen om jouw diensten of producten af te nemen.

Leren en genieten!

Wat Websiteschool zo bijzonder maakt is dat het op een andere manier naar onderwijs kijkt. Wij geloven erin dat leren niet gepaard hoort te gaan met ongemak en een vervelend gevoel. Leren en genieten sluiten elkaar niet uit! Bij het opbouwen van de progamma’s heb ik opnieuw gekeken naar hoe school zou kunnen zijn. Ik heb elementen uit de onderwijspsychologie geïntegreerd die de motivatie en presentatie verhogen

Wanneer iemand zich in de ‘flow’ toestand bevind voel je je geïnspireerd, gemotiveerd en ben je in staat om heel erg snel te leren. Op deze manier kun je zo veel meer bereiken dan op een ander moment. Websiteschool is een leeromgeving die is gecreëerd om mensen in de gemoedstoestand te brengen die snel leren bevordert.

Ik heb een mooie digitale leeromgeving ontwikkeld met daarin uitgebreid cursusmateriaal dat jou als (toekomstig) ondernemer nieuwe vaardigheden bijbrengt op het gebied van websites maken.

Met mijn programma’s geef ik jou de controle over jouw eigen website terug. Met de lessen van Websiteschool maak je een eigen website die er professioneel uit ziet en makkelijk is om te onderhouden. Ook kun je hier genoeg leren over hoe je marketing effectief kunt toepassen op jouw website.

Toekomstplannen

Websiteschool staat op dit moment nog in de startblokken, maar de toekomstplannen zijn groot. Ook ik droom ervan om zo veel mogelijk ondernemers te kunnen helpen met mijn online programma’s, coaching en producten als e-books, templates en andere handigheden. Ik heb nog genoeg leuke ideeën voor je in petto, maar mocht je nog verzoekjes hebben laat het mij dan ook zeker weten. Je kunt mij een berichtje sturen via de contactpagina of een van mijn sociale media kanalen.