1-op-1 intensief aan jouw website werken

VIP Webdesign Dag

Een dag lang alle aandacht voor jouw website. Niet weken lang wachten op jouw project, geen wachtlijst, maar actief en efficiënt aan de slag met jouw website met een ervaren webdesigner en developer.

Volle focus op jouw webdesign project!

Was jouw website liever gisteren klaar?

Heb jij behoefte aan een stok achter de deur?

Wil jij snel schakelen en jouw website samen maken met een ervaren webdesigner/online marketing expert?

Reserveer dan snel jouw VIP dag.

Brand Design Intensive

Kom erachter wie jij bent als merk, waar je voor staat en hoe je jezelf op een visuele manier kunt uiten naar de buitenwereld.

Sales pagina Design Intensive

Maak samen met mij een effectief (her)ontwerp van een sales pagina voor jouw aanbod. Het design ziet er mooi uit, is in jouw huisstijl en gemaakt met conversie als doel. We werken zowel aan het visuele aspect en ik denk ook met je mee om de inhoud vorm te geven.

Webdesign Intensive

Breng jouw eigen content en visie en ik maak samen met jou een ontwerp voor jouw website met een strategisch design waarmee jouw merk to leven komt. Ideaal als het gaat om een eenvoudige website.

Hoe werk het?

Hoi, ik ben Lisette.

Als informatiekundige (MSc), webdesigner en developer ben ik de aangewezen persoon om jou te helpen bij het maken van jouw droomwebsite.

Mijn expertise ligt bij online marketing, branding en webdesign. Ik kan jou als ondernemer helpen bij het ontwikkelen van effectieve websites die conversiegericht zijn. Ik denk als geen ander met jou mee om jouw bedrijf en aanbod op een goede manier te presenteren online.

Je kunt nu investeren in een VIP Webdesign Dag en een hele dag gebruik maken van mijn kennis en vaardigheden. Ik vind dit geweldig leuk om te doen. Waar kun jij wel een beetje hulp bij gebruiken?

Boek jouw Wedesign Dag!

Belangrijk om op te merken is dat je mij tijdens deze Webdesign Dag boekt voor de tijd die ik in jouw project steek. Er is dus niet een vaste set aan dingen die opgeleverd worden. Tijdens deze dag ga ik efficiënt en strategisch aan de slag met jouw project. Ik ben erg goed in mijn werk en ben in staat om in volle focus te werken en tegelijkertijd een top resultaat te verwezenlijken. Is dit iets voor jou? Reserveer dan snel jouw dag, want er is beperkt plek.

Tijdelijke aanbieding, nog een beperkt aantal plekken!

1-op-1 Webdesign Dag

• Pre-intensive Video Call (1 uur)
  • Een dag werken aan jouw project (8 uur)

Veelgestelde vragen

De VIP webdesign dag kun je plannen op een dag naar keuze. Het is  mogelijk op vrijdag, zaterdag of zondag. De dag wordt in overleg ingepland. Een afspraak kun je maken via e-mail.

Je bent altijd welkom om een voorstel te doen, neem hiervoor contact op. Je kunt een mail sturen naar info@websiteschool.nl met daarin een omschrijving van jouw suggestie.