1-op-1 Coaching Call (60 minuten)

Website Power Hour

Een uur lang alle aandacht voor jouw website of digitaal project van ervaren webdesigner, developer en online marketing expert Lisette Pool.

websiteschool coaching

Intensieve sessie van 60 minuten

Tijdens onze 60 minuten durende video call leg jij jouw vraagstuk voor aan een ervaren expert en krijg je duidelijke antwoorden, eerlijk advies en uitvoerbare stappen.

Gebruik deze tijd bijvoorbeeld om mij iets te vragen over de strategie, structuur en vormgeving van jouw website. Ik zal jouw site beschouwen als zowel een “typische” bezoeker, maar vanuit oogpunt van een online marketeer. Vervolgens kan ik je suggesties geven voor wijzigingen die tot verbetering leiden.

Boek jouw Website Power Hour!

Belangrijk om op te merken is dat je mij tijdens dit uur boekt voor de tijd die ik in jouw project steek. Er is dus niet een vaste set aan dingen die opgeleverd worden. Is dit iets voor jou? Reserveer dan snel jouw Power Hour, want er is beperkt plek.

Website Power Hour

• Video Call van 60 minuten
  • Focus op jouw vraagstuk
  • Eerlijk en strategisch advies

Hoi, ik ben Lisette.

Als informatiekundige (MSc), webdesigner en developer ben ik de aangewezen persoon om jou te helpen bij het uitdenken van jouw droomwebsite of ander digitaal concept.

Mijn expertise ligt bij online marketing, branding, webdesign en development. Ik kan jou als ondernemer helpen bij het ontwikkelen van effectieve websites die conversiegericht zijn. Ik denk als geen ander met jou mee om jouw bedrijf en aanbod op een goede manier te presenteren online.

Je kunt nu investeren in een Website Power Hour en een uur lang gebruik maken van mijn kennis en ervaring. Ik vind dit geweldig leuk om te doen. Waar kun jij wel een beetje hulp bij gebruiken?

Dit is een overleg. Ik werk niet aan jouw website.

Dit strategiegesprek is technologieonafhankelijk, wat betekent dat ik meestal zal aanbevelen wat ik moet doen, niet hoe. Het is aan jou of je vervolgens zelf wijzigingen in je website aanbrengt of een professional inhuurt om je te helpen.

Je bent altijd welkom om een voorstel te doen, neem hiervoor contact op.

Je kunt een mail sturen naar info@websiteschool.nl met daarin een omschrijving van jouw suggestie.

Je hebt na bestelling 4 maanden de tijd om de afspraak in te plannen.